• 20-04-2018, 11:13:49
    #1
    Plk m çalımdıgı in karakola randevu aldım karakoldan şimdi dediler dosya al getir sonra içeri gitti memur arkadaş ne dosyası alıcağımı nerden alıcağımı belirtmedi yardımcı olabilirmi bu işlemi yapanlar
  • 20-04-2018, 11:23:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalındı dediğin için istediler anladığım kadarıyla , Sigortacılarda bulunur istedikleri dosya. Eğer kayboldu-trafikte düştü deseydin dosya mosya sormadan , bi form doldurup plaka basım talimat kağıdı verirlerdi . 55 liraya yenisini bastırırdın.
  • 20-04-2018, 11:32:49
    #3
    Jiraslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalındı dediğin için istediler anladığım kadarıyla , Sigortacılarda bulunur istedikleri dosya. Eğer kayboldu-trafikte düştü deseydin dosya mosya sormadan , bi form doldurup plaka basım talimat kağıdı verirlerdi . 55 liraya yenisini bastırırdın.
    Teşekkürler, aslında plaka değil tam motor çalındı motoru bulduk plaka yoktu mecburen çalıntı kaydı yaptı polisler yedieminden aldıgımjz için
  • 20-04-2018, 11:34:01
    #4
    bydevelopet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, aslında plaka değil tam motor çalındı motoru bulduk plaka yoktu mecburen çalıntı kaydı yaptı polisler yedieminden aldıgımjz için


    Anladım . Sigortacılarda vardır istedikleri dosya


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 20-04-2018, 11:36:42
    #5
    Jiraslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım . Sigortacılarda vardır istedikleri dosya


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Evet teşekkürler tekrar şuan alıcam dosya gelicekmiş nekadar dosya acaba
  • 20-04-2018, 11:36:43
    #6
    sana yeni plaka çıkacak
    plakam çalıntı beyanında bulunmalsın plaka tanıma sisteminde çalıntı olarak çıkacak plakan mevcut plakanı sakın kullanma