Jiraslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalındı dediğin için istediler anladığım kadarıyla , Sigortacılarda bulunur istedikleri dosya. Eğer kayboldu-trafikte düştü deseydin dosya mosya sormadan , bi form doldurup plaka basım talimat kağıdı verirlerdi . 55 liraya yenisini bastırırdın.
Teşekkürler, aslında plaka değil tam motor çalındı motoru bulduk plaka yoktu mecburen çalıntı kaydı yaptı polisler yedieminden aldıgımjz için