Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çalındı dediğin için istediler anladığım kadarıyla , Sigortacılarda bulunur istedikleri dosya. Eğer kayboldu-trafikte düştü deseydin dosya mosya sormadan , bi form doldurup plaka basım talimat kağıdı verirlerdi . 55 liraya yenisini bastırırdın.