• 09-04-2018, 03:12:56
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Multively adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada sattı?
    hoaydaaa
  • 09-04-2018, 03:16:02
    #20
    Son dakika : R10.net yöneticisi forumu 3 4 kisiye birden satıp Uruguya ya kaçtı.
    • instads
    • Aktimur
    instads ve Aktimur bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-04-2018, 03:17:13
    #21
    Kurumsal PLUS
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son dakika : R10.net yöneticisi forumu 3 4 kisiye birden satıp Uruguya ya kaçtı.
    Hahaha
  • 09-04-2018, 03:17:16
    #22
    Baltalamak gibi olmasın ama henüz 13 yıllık bir site, her anlamda patlayabilir. Alacak olan kişi ona göre düşünsün. Hayırlı satışlar dilerim.
  • 09-04-2018, 03:18:15
    #23
    Kurumsal PLUS
    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baltalamak gibi olmasın ama henüz 13 yıllık bir site, her anlamda patlayabilir. Alacak olan kişi ona göre düşünsün. Hayırlı satışlar dilerim.
    TBM çok yüksek olur mu acaba ? Fikirleriniz nedir ?
  • 09-04-2018, 03:21:09
    #24
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TBM çok yüksek olur mu acaba ? Fikirleriniz nedir ?
    TBM yi boşver tanıtım yazısı ve footer link satsan yeter
  • 09-04-2018, 03:21:19
    #25
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TBM çok yüksek olur mu acaba ? Fikirleriniz nedir ?
    Hocam vebmastırlar bilerek reklama tıklamazlar zaten, Türkiye'nin genel AdSense görüşü; 'Okuyayım, tüm bilgiyi alayım, işime yarasın ama site sahipleri acından ölsün"dür.


    TBM olarak bişey beklemeyin ama paravan yapılabilir aslında. 50 TL'ye tanıtım satsanız bir de 3 aylık futır link 150 TL uygundur bence.
  • 09-04-2018, 03:23:09
    #26
    Hit durumunu gösteren görselleri pm alabilir miyim? Ayrica banlı olduğu arama motoru var mı?
  • 09-04-2018, 03:24:59
    #27
    Son oluru pm ciddi alıcıyım. not: önce site sonra para şeklinde kabul ederim 🙂