WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TBM çok yüksek olur mu acaba ? Fikirleriniz nedir ?
Hocam vebmastırlar bilerek reklama tıklamazlar zaten, Türkiye'nin genel AdSense görüşü; 'Okuyayım, tüm bilgiyi alayım, işime yarasın ama site sahipleri acından ölsün"dür.


TBM olarak bişey beklemeyin ama paravan yapılabilir aslında. 50 TL'ye tanıtım satsanız bir de 3 aylık futır link 150 TL uygundur bence.