Konu
R10.Net i Satıyorum
09-04-2018, 03:18:15
#23
Webx
Kurumsal PLUS
phatgit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Baltalamak gibi olmasın ama henüz 13 yıllık bir site, her anlamda patlayabilir. Alacak olan kişi ona göre düşünsün. Hayırlı satışlar dilerim.
TBM çok yüksek olur mu acaba ? Fikirleriniz nedir ?