• 09-02-2018, 23:12:25
    #1
    Sigarayı bırakmak için bir süre bunu kullanmayı düşünüyorum ama daha önceden tecrüben yok. Siteye mail attım ve bu ürünü önerdiler sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınız ve tavsiyeleriniz nelerdir, iyi midir,yeterli midir, fazla mıdır? Şimdiden teşekkürler

    https://trelektroniksigara.com/vaporesso-revenger-x
  • 09-02-2018, 23:19:13
    #2
    aynı ürünü kullanıyorum. kaliteli bir ürün kaliteli bir likit kullanırsanız sıkıntı yaşamazsınız. fiyatı pahalı facebook üzerinde gruplarda satanlar var. önce ürün gönderip sonra ücret alma mantığı ile çalışıyorlar. deneyebilirsiniz.
  • 09-02-2018, 23:19:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç alma bende aldım ilk hafta avutuyor sonra geri sigaraya mutlaka donuyorsun en az 20 kisi elektronik sigraya basladik bir tane birakan yok aksine artik ikisini birden icenler var fasa fiso kardesim bosa parani harcama hevesle alip birakiliyor hep. Niyetin birakmaksa doktora git mutlaka etkisi oluyor.
  • 09-02-2018, 23:24:41
    #4
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı ürünü kullanıyorum. kaliteli bir ürün kaliteli bir likit kullanırsanız sıkıntı yaşamazsınız. fiyatı pahalı facebook üzerinde gruplarda satanlar var. önce ürün gönderip sonra ücret alma mantığı ile çalışıyorlar. deneyebilirsiniz.
    Likit tavsiyeniz var mı hocam
  • 09-02-2018, 23:30:12
    #5
    KsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç alma bende aldım ilk hafta avutuyor sonra geri sigaraya mutlaka donuyorsun en az 20 kisi elektronik sigraya basladik bir tane birakan yok aksine artik ikisini birden icenler var fasa fiso kardesim bosa parani harcama hevesle alip birakiliyor hep. Niyetin birakmaksa doktora git mutlaka etkisi oluyor.
    Hocam bukadar kesin konuşmanız bence yanlış. Bende başladım 1.5 yıl oldu sigarayı bırakalı ve halada kullanıyorum bi elinde esigara diğer elidne normal sigara dolaşırsan tabi bırakamazsın. Makinayı aldığın gün sigarayı bırakman gerekli zaten. He şöylede bir durum söz konusu esigara içiyorum hiç sigara aratmıyor diyemezsin mutlaka aratıyor ancak bunları aşmanız gerkeiyor sonuçta sigarayı bırakmayı düşünerek başlıyorsunuz esigaraya. Ama hiçbir destek almadan sigara bırakanlara nazaran biraz daha rahat oluyorsunuz. sonuçta içitğiniz likitte belirli miktarda nikotin var.
  • 09-02-2018, 23:36:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben hiç kullanmadım fakat çevremde kullanan insanlar var etkili olmadığını söylediler bende doktora gittim Champix verdi bıraktım sıgarayı yaklaşık 2 aydır içmiyorum.
  • 09-02-2018, 23:37:25
    #7
    Ben günde 1,5 -2 paket arası içiyordum. Elektronik sigara sayesinde bıraktım. Bu model değildi, 5 sene kadar oldu bırakalı. Ancak yukarıdaki arkadaşın söylediği gibi önemli olan kaliteli likit bulup onu kullanmanız.

    Öncelikle tavsiyem likitlerden çikolatalı, meyveli gibi şeylerden uzak durup direk sigara tadında olanlardan almanız. Ben en yüksek nikotin seviyesi ile başlayıp 2-3 şişede 1 nikotin derecesini azaltmıştım. Vücüt nikotinden temizlenince de e-sigarayı da bir kenara koyablirsin.

    Ancak bırakmayı da istemen gerekiyor, bırakmayı istemezsen ilaç da, doktorda, esigara da her şey faydasız.
  • 29-07-2019, 19:31:36
    #8
    bırakalı 8 ay oldu bende de bu cihaz var her konuda destek olurum