Ben günde 1,5 -2 paket arası içiyordum. Elektronik sigara sayesinde bıraktım. Bu model değildi, 5 sene kadar oldu bırakalı. Ancak yukarıdaki arkadaşın söylediği gibi önemli olan kaliteli likit bulup onu kullanmanız.
Öncelikle tavsiyem likitlerden çikolatalı, meyveli gibi şeylerden uzak durup direk sigara tadında olanlardan almanız. Ben en yüksek nikotin seviyesi ile başlayıp 2-3 şişede 1 nikotin derecesini azaltmıştım. Vücüt nikotinden temizlenince de e-sigarayı da bir kenara koyablirsin.
Ancak bırakmayı da istemen gerekiyor, bırakmayı istemezsen ilaç da, doktorda, esigara da her şey faydasız.