KsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç alma bende aldım ilk hafta avutuyor sonra geri sigaraya mutlaka donuyorsun en az 20 kisi elektronik sigraya basladik bir tane birakan yok aksine artik ikisini birden icenler var fasa fiso kardesim bosa parani harcama hevesle alip birakiliyor hep. Niyetin birakmaksa doktora git mutlaka etkisi oluyor.
Hocam bukadar kesin konuşmanız bence yanlış. Bende başladım 1.5 yıl oldu sigarayı bırakalı ve halada kullanıyorum bi elinde esigara diğer elidne normal sigara dolaşırsan tabi bırakamazsın. Makinayı aldığın gün sigarayı bırakman gerekli zaten. He şöylede bir durum söz konusu esigara içiyorum hiç sigara aratmıyor diyemezsin mutlaka aratıyor ancak bunları aşmanız gerkeiyor sonuçta sigarayı bırakmayı düşünerek başlıyorsunuz esigaraya. Ama hiçbir destek almadan sigara bırakanlara nazaran biraz daha rahat oluyorsunuz. sonuçta içitğiniz likitte belirli miktarda nikotin var.