• 04-02-2018, 17:05:24
    #10
    Üniversite okurken ticaret yapıyorum.
  • 04-02-2018, 17:06:40
    #11
    YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sene 2018 okul okumamak diye bir opsiyon şahsen düşünemiyorum. Ayrıca ticaret denilen şey de yetenek isteyen bir olay.
    Kendimde zaten bunu buluyorum zaten şuan ticaret de yapıyorum.

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-02-2018, 17:07:19
    #12
    Türkiye’de üniversite şart dostum
  • 04-02-2018, 17:07:27
    #13
    cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de yaşamayı planlıyorsan etrafındaki okuyanlarla okumayanları kıyasla. Kendin karar vereceksin.
    Öyle düşünürsek okumayıp büyük yerlerde olanlar okuyup da bir yere gelenleri sollar..

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite okurken ticaret yapıyorum.
    Herkesin yapabileceği bir kabiliyet var

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-02-2018, 17:25:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Üniversite 2. Sınıf öğrencisiyim. Yönetim bilişim sistemleri okuyorum. Bölümden kısaca bahsedeyim hem işletme hem de yazılım dersleri var. 2 farklı mesleği birleştirmişler yani. Bunları niye söylüyorum? Ben üniversiteye başladıktan sonra okulu 2.plana alıp freelance olarak web grafik işlerine yoğunlaştım. Bir aksilik çıkmaz ise de 2 ay içerisinde ekibimle birlikte ofisimi açıyorum. Okulu 2.plana aldım ama yine de bağımı koparmadim. İşletme dersleri ile kuracağım ofisimi yönetmek daha kolay olacak. Oldu ki başarısız oldum bu sefer de aldığım yazılım derslerine daha fazla ağırlık verir girer bi şirkete çalışırım. En azından elimde bi mesleğim olacak. Kısacası bi üniversiteye kapak at sonra istediğin gibi ticaret yap, dersleri illaki bi şekilde geçer diploma alırsın.
  • 04-02-2018, 18:28:04
    #15
    Ticarette ne kadar yetenekli olursan ol ansızın birşeyler olup dibi görme ihtimaline karşın okuldan aldığın diploma sayesinde hayatını güzel bir işte çalışarak devam ettirebilirsin (battım psikolojisini atlattıktan sonra).
  • 04-02-2018, 19:10:31
    #16
    ⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
    Universite 3. Siniftayim ben de freelancer olarak calisiyorum fakat bu donemde diploma sart. %60 dersler %40 ticaret gibi bir planim var. Mezun olunca yine ticaret yapabilirsiniz veya okurken de fakat elinizde universite mezunlugu olmasi faydaniza olur

    SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-02-2018, 22:55:13
    #17
    başka düşüncesi olan varsa memnun olurum.