Üniversite mi Ticaret mi ?
16
●837
- 04-02-2018, 17:06:40Kendimde zaten bunu buluyorum zaten şuan ticaret de yapıyorum.YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 04-02-2018, 17:07:27Öyle düşünürsek okumayıp büyük yerlerde olanlar okuyup da bir yere gelenleri sollar..cculha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Herkesin yapabileceği bir kabiliyet varBilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 04-02-2018, 17:25:09Üyeliği durdurulduÜniversite 2. Sınıf öğrencisiyim. Yönetim bilişim sistemleri okuyorum. Bölümden kısaca bahsedeyim hem işletme hem de yazılım dersleri var. 2 farklı mesleği birleştirmişler yani. Bunları niye söylüyorum? Ben üniversiteye başladıktan sonra okulu 2.plana alıp freelance olarak web grafik işlerine yoğunlaştım. Bir aksilik çıkmaz ise de 2 ay içerisinde ekibimle birlikte ofisimi açıyorum. Okulu 2.plana aldım ama yine de bağımı koparmadim. İşletme dersleri ile kuracağım ofisimi yönetmek daha kolay olacak. Oldu ki başarısız oldum bu sefer de aldığım yazılım derslerine daha fazla ağırlık verir girer bi şirkete çalışırım. En azından elimde bi mesleğim olacak. Kısacası bi üniversiteye kapak at sonra istediğin gibi ticaret yap, dersleri illaki bi şekilde geçer diploma alırsın.
- 04-02-2018, 18:28:04Ticarette ne kadar yetenekli olursan ol ansızın birşeyler olup dibi görme ihtimaline karşın okuldan aldığın diploma sayesinde hayatını güzel bir işte çalışarak devam ettirebilirsin (battım psikolojisini atlattıktan sonra).
- 04-02-2018, 19:10:31Universite 3. Siniftayim ben de freelancer olarak calisiyorum fakat bu donemde diploma sart. %60 dersler %40 ticaret gibi bir planim var. Mezun olunca yine ticaret yapabilirsiniz veya okurken de fakat elinizde universite mezunlugu olmasi faydaniza olur
SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi