Universite 3. Siniftayim ben de freelancer olarak calisiyorum fakat bu donemde diploma sart. %60 dersler %40 ticaret gibi bir planim var. Mezun olunca yine ticaret yapabilirsiniz veya okurken de fakat elinizde universite mezunlugu olmasi faydaniza olur

SM-N950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi