Üniversite 2. Sınıf öğrencisiyim. Yönetim bilişim sistemleri okuyorum. Bölümden kısaca bahsedeyim hem işletme hem de yazılım dersleri var. 2 farklı mesleği birleştirmişler yani. Bunları niye söylüyorum? Ben üniversiteye başladıktan sonra okulu 2.plana alıp freelance olarak web grafik işlerine yoğunlaştım. Bir aksilik çıkmaz ise de 2 ay içerisinde ekibimle birlikte ofisimi açıyorum. Okulu 2.plana aldım ama yine de bağımı koparmadim. İşletme dersleri ile kuracağım ofisimi yönetmek daha kolay olacak. Oldu ki başarısız oldum bu sefer de aldığım yazılım derslerine daha fazla ağırlık verir girer bi şirkete çalışırım. En azından elimde bi mesleğim olacak. Kısacası bi üniversiteye kapak at sonra istediğin gibi ticaret yap, dersleri illaki bi şekilde geçer diploma alırsın.