• 28-01-2018, 18:41:55
    #1
    Merhaba,
    Sorum şu benim şuanda görüldüğü üzere 1.5 yıllık bir r10 üyeliğim mevcut ancak hosting firması açtım ve ben sadece hosting ile ilgili paylaşımlar yapıp destek verebileceğim bir profil oluşturmak istiyorum davetiyemi kullanmadan önce düşündüm acaba multi üyelik sayılırmı diye ortalama 10 gün önce r10 için mail attım ama dönüş olmadı bende çareyi siz dostlardan bulmak istedim yardımcı olursanız sevinirim.
  • 28-01-2018, 18:44:03
    #2
    mantıken multi sayılmaması lazım
  • 28-01-2018, 18:46:30
    #3
    mahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantıken multi sayılmaması lazım
    Hocam ilk etapta bende bu şekilde düşündüm ancak verilerimde aynı ip adresi olduğundan güme gider diye şüphe içerisinde kaldım, ne kadar detaylıca bakılır bu multi hesaplar için mechul o yüzden tam bir bilgi lazım gibi bana birinin başından geçmiş olabilir ya da yetkili biri konuya el atarak tam manada teyit etmiş olabilir, yazınız için teşekkür ederim
  • 28-01-2018, 18:58:38
    #4
    multi hesap sayılır büyük ihtimal yetkililere ulaşarak bu hesabı kapatıp yeni hesap açabilirsiniz diye biliyorum
  • 28-01-2018, 18:58:39
    #5
    Bana Göre Çok Hosting Firmaı Var Bence Herkez Hem Şahsi Hemde Hosting Adına Üyelik Acıyor.Bende (Multi) Üyelik Olmaz
  • 28-01-2018, 19:12:32
    #6
    İlk mesajı okuyun ;
    https://www.r10.net/forumda/106829-m...-fenomeni.html
  • 28-01-2018, 19:16:06
    #7
    newpage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani, sonuç olarak r10 yetkililerinin bu şahsi hesabımı firma hesabına dönüştürmesinden başka bir yolu yok diyorsunuz doğrumudur? konudan bunu çıkardım açıkcası hocam
  • 28-01-2018, 19:19:09
    #8
    SemihYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani, sonuç olarak r10 yetkililerinin bu şahsi hesabımı firma hesabına dönüştürmesinden başka bir yolu yok diyorsunuz doğrumudur? konudan bunu çıkardım açıkcası hocam
    Firmanızdaki farklı bir yetkili kullanabilir ve o konudan bildirmelisiniz nicki.