newpage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani, sonuç olarak r10 yetkililerinin bu şahsi hesabımı firma hesabına dönüştürmesinden başka bir yolu yok diyorsunuz doğrumudur? konudan bunu çıkardım açıkcası hocam