Merhaba,
Sorum şu benim şuanda görüldüğü üzere 1.5 yıllık bir r10 üyeliğim mevcut ancak hosting firması açtım ve ben sadece hosting ile ilgili paylaşımlar yapıp destek verebileceğim bir profil oluşturmak istiyorum davetiyemi kullanmadan önce düşündüm acaba multi üyelik sayılırmı diye ortalama 10 gün önce r10 için mail attım ama dönüş olmadı bende çareyi siz dostlardan bulmak istedim yardımcı olursanız sevinirim.