default dayken böyle bir sorun yoktu enter dedıgımızde satır eklenıyordu, bu yenı de ne yaparsan yap bos satır ekleyemedım. kimse göremezki
kimse göremezki
uzunca bır ıletı yazıldıgında bırleşik oluyor,satır satır ayırmayınca karman çorman bır ileti oluyor.forumda bu boş satır modern de nasıl yapıyorsunuz?
Boş Satır ekleme sorunu
8
●235
- 13-01-2018, 12:32:20zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işi biraz anormal hale getirelim hocam.
kimse göremezki
kimse göremezki
kimse göremezki
kimse göremezki
kimse göremezki
kimse göremezki
Oldu mu :P - 13-01-2018, 12:34:44tesekkurlerAbdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse göremezki
her defasında bu kodlamı yapacaz bunu ya
- 13-01-2018, 12:38:04Siz söyledikten sonra farkettim bende. Bence iyi olmamışzulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2018, 12:39:42demekki kimse göremezkiAbdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse kimse göremezki
uzun kimse göremezki
ileti kimse göremezki
yazmıyor

- 13-01-2018, 15:07:10bak görünüyor senın kodlar telefonda,ama masaüstünde görünmüyor bu nedır yaAbdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

senınkıde gorunuyor dostum telefondan gırersenız gorursunuzby_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
