• 13-01-2018, 12:21:03
    #1
    default dayken böyle bir sorun yoktu enter dedıgımızde satır eklenıyordu, bu yenı de ne yaparsan yap bos satır ekleyemedım. kimse göremezki
    kimse göremezki
    uzunca bır ıletı yazıldıgında bırleşik oluyor,satır satır ayırmayınca karman çorman bır ileti oluyor.forumda bu boş satır modern de nasıl yapıyorsunuz?
  • 13-01-2018, 12:29:09
    #2
    Shift + Enter ile alt alta inebilrsin sanırım hocam. Deneyelim.








    Hello world
  • 13-01-2018, 12:30:43
    #3
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shift + Enter ile alt alta inebilrsin sanırım hocam. Deneyelim.








    Hello world
    olmadı
  • 13-01-2018, 12:32:20
    #4
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmadı
    işi biraz anormal hale getirelim hocam.
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    Oldu mu :P
  • 13-01-2018, 12:34:44
    #5
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işi biraz anormal hale getirelim hocam.
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    kimse göremezki
    Oldu mu :P
    tesekkurler kimse göremezki
    her defasında bu kodlamı yapacaz bunu ya
  • 13-01-2018, 12:38:04
    #6
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesekkurler kimse göremezki
    her defasında bu kodlamı yapacaz bunu ya
    Siz söyledikten sonra farkettim bende. Bence iyi olmamış
  • 13-01-2018, 12:39:42
    #7
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz söyledikten sonra farkettim bende. Bence iyi olmamış
    demekki kimse göremezki
    kimse kimse göremezki
    uzun kimse göremezki
    ileti kimse göremezki
    yazmıyor
  • 13-01-2018, 13:00:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle düzeltilmesi gerekiyor...
  • 13-01-2018, 15:07:10
    #9
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz söyledikten sonra farkettim bende. Bence iyi olmamış
    bak görünüyor senın kodlar telefonda,ama masaüstünde görünmüyor bu nedır ya
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle düzeltilmesi gerekiyor...
    senınkıde gorunuyor dostum telefondan gırersenız gorursunuz