Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işi biraz anormal hale getirelim hocam.
kimse göremezki
kimse göremezki
kimse göremezki
kimse göremezki
kimse göremezki
kimse göremezki
Oldu mu :P
tesekkurler kimse göremezki
her defasında bu kodlamı yapacaz bunu ya