default dayken böyle bir sorun yoktu enter dedıgımızde satır eklenıyordu, bu yenı de ne yaparsan yap bos satır ekleyemedım. kimse göremezki
kimse göremezki
uzunca bır ıletı yazıldıgında bırleşik oluyor,satır satır ayırmayınca karman çorman bır ileti oluyor.forumda bu boş satır modern de nasıl yapıyorsunuz?