• 12-01-2018, 11:15:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kendi kontrol panelinde trade puanım doğru gösteriliyor fakat konu açtığımda veya yorum attığımda farklı gösteriyor neden olabilir acaba
    Konu açacam sorun olur mu ki ?
    Burda doğru gösteriyor



    Fakat burda gördüğünz gibi eksik neden olabilir
  • 12-01-2018, 11:17:52
    #2
    Bende de aynı sorun var hocam bende anlamadım
  • 12-01-2018, 11:24:57
    #3
    Evet öyle bir sorun oldu bu hafta sanırım yakında çözümve kavuştrulur güncelleme filan yapılcak herhalde
  • 12-01-2018, 11:26:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet öyle bir sorun oldu bu hafta sanırım yakında çözümve kavuştrulur güncelleme filan yapılcak herhalde
    konu açsam sorun olur mu peki
  • 12-01-2018, 11:32:06
    #5
    Sorun olmaz çünkü asıl olan profilinizde ki trade sayısıdır. Gerekirse konunun altında dipnot olarak yöneticilere trade problemini ileten bir yazı ekleyin ne olur ne olmaz.
  • 13-01-2018, 00:16:42
    #6
    stranagapra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu açsam sorun olur mu peki
    Aynı sorunu yaşıyorum. Halen güncellenmedi trader sayısı.

    Forumda bir sorun var diye konu açıp yöneticileri etiketledik lakin henüz dönüş yapan olmadı. Sizde benim konuma yazon güncelleyinde yukarıda olsun görsünler

    https://www.r10.net/sorum-var/180081...-problemi.html