Arkadaşlar kendi kontrol panelinde trade puanım doğru gösteriliyor fakat konu açtığımda veya yorum attığımda farklı gösteriyor neden olabilir acaba
Konu açacam sorun olur mu ki ?
Sorun olmaz çünkü asıl olan profilinizde ki trade sayısıdır. Gerekirse konunun altında dipnot olarak yöneticilere trade problemini ileten bir yazı ekleyin ne olur ne olmaz.
Aynı sorunu yaşıyorum. Halen güncellenmedi trader sayısı.
Forumda bir sorun var diye konu açıp yöneticileri etiketledik lakin henüz dönüş yapan olmadı. Sizde benim konuma yazon güncelleyinde yukarıda olsun görsünler