Arkadaşlar kendi kontrol panelinde trade puanım doğru gösteriliyor fakat konu açtığımda veya yorum attığımda farklı gösteriyor neden olabilir acaba
Konu açacam sorun olur mu ki ?
Burda doğru gösteriyor



Fakat burda gördüğünz gibi eksik neden olabilir