konu açsam sorun olur mu peki
Aynı sorunu yaşıyorum. Halen güncellenmedi trader sayısı.
Forumda bir sorun var diye konu açıp yöneticileri etiketledik lakin henüz dönüş yapan olmadı. Sizde benim konuma yazon güncelleyinde yukarıda olsun görsünler
https://www.r10.net/sorum-var/180081...-problemi.html