ArkadaÅŸlar Merhaba,
Sonuçta bende r10 da 10 yıllık bir kullanıcı değilim fakat internet sektöründe 14 yıllık bir kullanıcıyım. Belki yıllar boyunca r10 da davetiye edinememe rağmen 1 yılı biraz aşkın süredir üyelik alma şansım oldu. O zamanlar r10 dedik mi akan sular dururdu. Bu forumda üyelik alabilmek bir mucizdeydi. Gel gelelim sorumdaki ince noktaya. Son zamanlarda o kadar fazla şikayet vb. durumlar arttı ki 1-3 aylık kullanıcılar ile doldu forum ve sürekli bu kullanıcılara dair gerek şikayet eden , gerekse de şikayet edilen konularla doldu forum. Açıkçası bir zedelenme görüyorum r10 gibi bir ailede. Ne oldu da bu kadar şikayet konuları bir kaç ay içinde arttı ve yeni kullanıcılar bir kaç ay içinde bu kadar kalabalıklaştı ? Saçma sapan konular , konu başlıkları ile kategori arasında ki uyumsuzluklar , belli belirsiz konular...
Bu benim şahsi fikrim. Demiyorum ki yeni katılan arkadaşlar sıkıntılı , demiyorum ki eski tarihli katılan arkadaşlar sağlam. Fakat bir problem var gidişatta bir değişiklik var gibime geldi.
Neden böyle hissediyorum ? Herkes böyle mi düşünüyor ?
Saygılarımla.
Herkes Böyle mi düşünüyor ?
3
●245
- 11-12-2017, 23:09:57Herkes böylemi düşünüyor yerine , benim gibi düşünen varmı ? , aynı fikirde olan varmı ? diye sorabilirsiniz bence,
Gelelim düşünceme, ben yıllarca bir çok forumda bir çok iş yaptım yaptırdım, sıkıntı yaşadıklarımda oldu yok değil, fakat genellemeye gelirsek bence yeni eski dengesinde pek değişen bir şey yok, fakat bazen birey olarak bir kaç olumsuz eleştiri gözümüze takılınca belki o şekilde düşünmenizi sağlamış olabilir, veya ben olayları farklı görmediğim için bana öyle geliyor da olabilir. - 11-12-2017, 23:16:41Benim şahsi görüşüm ve bana bu anlamda katılan varmı amaçlı açmış olduğum bir konu başlığı. Genelleme olarak son zamanlarda sıkça karşılaştığım bir durum ve bana da öyle gelmiş olabilir ama gerçekten durum bu şuanda. Belki de dediğiniz gibi bana öyle geliyor. Sadece paylaşmak istedimPolat33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlarınız için teşekkür ederim. İyi geceler.
Yorumlarınız için teşekkür ederim. İyi geceler.