Herkes böylemi düşünüyor yerine , benim gibi düşünen varmı ? , aynı fikirde olan varmı ? diye sorabilirsiniz bence,
Gelelim düşünceme, ben yıllarca bir çok forumda bir çok iş yaptım yaptırdım, sıkıntı yaşadıklarımda oldu yok değil, fakat genellemeye gelirsek bence yeni eski dengesinde pek değişen bir şey yok, fakat bazen birey olarak bir kaç olumsuz eleştiri gözümüze takılınca belki o şekilde düşünmenizi sağlamış olabilir, veya ben olayları farklı görmediğim için bana öyle geliyor da olabilir.