Arkadaşlar Merhaba,
Sonuçta bende r10 da 10 yıllık bir kullanıcı değilim fakat internet sektöründe 14 yıllık bir kullanıcıyım. Belki yıllar boyunca r10 da davetiye edinememe rağmen 1 yılı biraz aşkın süredir üyelik alma şansım oldu. O zamanlar r10 dedik mi akan sular dururdu. Bu forumda üyelik alabilmek bir mucizdeydi. Gel gelelim sorumdaki ince noktaya. Son zamanlarda o kadar fazla şikayet vb. durumlar arttı ki 1-3 aylık kullanıcılar ile doldu forum ve sürekli bu kullanıcılara dair gerek şikayet eden , gerekse de şikayet edilen konularla doldu forum. Açıkçası bir zedelenme görüyorum r10 gibi bir ailede. Ne oldu da bu kadar şikayet konuları bir kaç ay içinde arttı ve yeni kullanıcılar bir kaç ay içinde bu kadar kalabalıklaştı ? Saçma sapan konular , konu başlıkları ile kategori arasında ki uyumsuzluklar , belli belirsiz konular...
Bu benim şahsi fikrim. Demiyorum ki yeni katılan arkadaşlar sıkıntılı , demiyorum ki eski tarihli katılan arkadaşlar sağlam. Fakat bir problem var gidişatta bir değişiklik var gibime geldi.
Neden böyle hissediyorum ? Herkes böyle mi düşünüyor ?
Saygılarımla.