• 17-11-2017, 23:40:29
    #1
    Merhabalar, Hollanda üzerinden bir iş teklifi aldım. Yaşam olanakları, geçim kalitesi gibi konular hakkında bilgisi olan var ise yardımcı olursa çok sevinirim. Sizce değerlendirmeli miyim? Yoksa başka ülkeler için beklemede mi kalmalıyım? İnternet üzerinden yapabildiğim kadar araştırma yaptım ancak ülkelerin anlık durumları her an değişebildiği için buradan sormak istedim.
    Şimdiden teşekkür ederim,
    İyi forumlar.
  • 17-11-2017, 23:59:58
    #2
    Benim akrabalarım var orda kendilerince bir bölge de bir kaç iş yeri ile kendi içlerine kapanık bir şekilde iş yapıyorlar. Siyasetle işin olmayacaksa git derim çünkü aşırı müslümancıları sevmiyorlar ayrıca son zamanlarda yaşanan olaylar pek etkilemez seni yani Türkiye den geldin diye orda ırkçı bir muamele görmezsin.
  • 18-11-2017, 00:02:05
    #3
    2500€ veriyolarsa git
  • 18-11-2017, 00:29:54
    #4
    Özel ders vermeye gitmiyosun demi

    TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-11-2017, 01:18:50
    #5
    HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim akrabalarım var orda kendilerince bir bölge de bir kaç iş yeri ile kendi içlerine kapanık bir şekilde iş yapıyorlar. Siyasetle işin olmayacaksa git derim çünkü aşırı müslümancıları sevmiyorlar ayrıca son zamanlarda yaşanan olaylar pek etkilemez seni yani Türkiye den geldin diye orda ırkçı bir muamele görmezsin.
    Maddi açıdan yaşam olanakları hakkında bir bilginiz var mı acaba?

    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2500€ veriyolarsa git
    Neden 2500€?

    omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel ders vermeye gitmiyosun demi

    TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hayır.
  • 18-11-2017, 01:24:09
    #6
    2500 ün alti icin gelmeye değmez. Hayat pahali

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-11-2017, 01:47:55
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Irkçılar. Türklere iyi davranmıyolar, bloguma onlarca şikayet yorumu aldım bununla ilgili.