Benim akrabalarım var orda kendilerince bir bölge de bir kaç iş yeri ile kendi içlerine kapanık bir şekilde iş yapıyorlar. Siyasetle işin olmayacaksa git derim çünkü aşırı müslümancıları sevmiyorlar ayrıca son zamanlarda yaşanan olaylar pek etkilemez seni yani Türkiye den geldin diye orda ırkçı bir muamele görmezsin.
Maddi açıdan yaşam olanakları hakkında bir bilginiz var mı acaba?
Neden 2500?
Özel ders vermeye gitmiyosun demi
TURKCELL T50 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayır.