Merhabalar, Hollanda üzerinden bir iş teklifi aldım. Yaşam olanakları, geçim kalitesi gibi konular hakkında bilgisi olan var ise yardımcı olursa çok sevinirim. Sizce değerlendirmeli miyim? Yoksa başka ülkeler için beklemede mi kalmalıyım? İnternet üzerinden yapabildiğim kadar araştırma yaptım ancak ülkelerin anlık durumları her an değişebildiği için buradan sormak istedim.
Şimdiden teşekkür ederim,
İyi forumlar.