• 05-11-2017, 19:37:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Alamanyada gardaşım var dayılar ne tür ürünler alıp türkiyede satılabilir konuya vakıf olan varmı ?
  • 05-11-2017, 19:40:58
    #2
    CWEnS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alamanyada gardaşım var dayılar ne tür ürünler alıp türkiyede satılabilir konuya vakıf olan varmı ?
    Sanırım şu çikolatayı Türkiye de aramayan yoktur.
    İyi satar ilk müşteriniz de ben olurum
  • 05-11-2017, 19:42:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım şu çikolatayı Türkiye de aramayan yoktur.
    İyi satar ilk müşteriniz de ben olurum
    dayı domuz yağı vs etkenlerden dolayı pek alınmaz gibi )
  • 05-11-2017, 19:46:32
    #4
    Takipteyim hocam, aynı şekilde bende bir şeyler getirtip satmak istiyorum.
  • 05-11-2017, 19:54:37
    #5
    CWEnS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dayı domuz yağı vs etkenlerden dolayı pek alınmaz gibi )
    Domuz yağı yok hocam bu çikolata da
  • 05-11-2017, 20:06:41
    #6
    Eğer ticari olarak değilde kendi çevrenize vs. satış yapacaksanız taşınabilir teknolojik cihazlar olabilir. Bunlara örnek olarak telefon, kamera, tablet, laptop gibi ürünler diyebiliriz.
  • 05-11-2017, 20:07:25
    #7
    Findikli cikolata Turkiyede var hocam.Hatta findik Giresun findigi
  • 05-11-2017, 20:14:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Findikli cikolata Turkiyede var hocam.Hatta findik Giresun findigi
    kilosu nedir hocam letgo dan satarız.. deneme yapayım bir alıcı çıkarmı
    ikincisi telefon, kamera, tablet, laptop elektronik ürünler tr ile aynı
    sonuç : gardasıma sordum 0.49 euro olan çikolata türkiyede 19 tl der satılıyor ... tamamdır simdi ORDAN Ptt kargo ile bir kg sınırı varmı kendi gelmeyecek kendi gelecek olursa 2 kg sınırını öğrendim
  • 05-11-2017, 20:57:37
    #9
    Ulan şuraya bak fındığın kilosu türkiyede 50 lirayı geçmiş.Alman alıyor fındığı ucuzdan sonra 0.49 euro üzerine birde çikolata ekleyip satıyor.Sen aynı fiyata burda 1 gofret alabiliyorsun o da sırf glükoz dolu.Yazık vallahi yazık.İç piyasa tabi biter böyle.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi