Ulan şuraya bak fındığın kilosu türkiyede 50 lirayı geçmiş.Alman alıyor fındığı ucuzdan sonra 0.49 euro üzerine birde çikolata ekleyip satıyor.Sen aynı fiyata burda 1 gofret alabiliyorsun o da sırf glükoz dolu.Yazık vallahi yazık.İç piyasa tabi biter böyle.

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi