chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım şu çikolatayı Türkiye de aramayan yoktur.
İyi satar ilk müşteriniz de ben olurum
dayı domuz yağı vs etkenlerden dolayı pek alınmaz gibi )