hocam bu şekilde bulunmaz

, o kafeye gidip müzik arşifini rica edip alıcaksın evde dinleyip bulucaksın yada orda mırıldarsan çalışanlar çıkartır, sonra bir kahve içip bahşişde bırakırsın mutlu bir şekilde evine dönersin.
ufak bir anımı anlatıyım burdan, askerdeyken nöbet yerlerimiz yol kenarındaydı, karşıda kafeler vardı, hafta sonu çarşı izninde gidip kafede kahve içip wifi şifresini alırdım kışlaya döndüğümde nöbette internete girerdim, şifre değiştiğinde tekrar gidip çay içerdim alırdım.