Onu bunu bilmem de bu şarkı çok güzel


https://www.youtube.com/watch?v=l9QXT_6An9I


Şaka bir yana da hocam yazıyla yazana kadar mırıldanmanızın ses kaydını alıp buraya atsanız insanların aklında bir fikir oluşması daha kolay olur.