R10 kimlik onayi
18
●1.900
- 14-10-2017, 16:13:11Bence arkadaş onu sormuyor yanda mavii tık oluyor ya onu soruyor..Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2017, 16:16:06Üyeliği durdurulduFacebook mu len burası mavi tık olsun.Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ha ücretli üyelik alcaksa @Coskun; bey ve @Aronfabia; bakıyor onlara pm atmalı. - 14-10-2017, 16:17:23Üyeliği durdurulduYeni temada mavi tik varDksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2017, 16:18:41Üyeliği durdurulduHayda valla şimdi duydum, peki ne işe yarar, bilgin varsa yazarsan sevinirim.HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2017, 16:19:38Ooo sen baya geri kalmışsın abiDksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görürsün bak birazdan mavi tık olayını
- 14-10-2017, 16:20:34Üyeliği durdurulduRezil olduk r10 sosyetesine iyimi.Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2017, 16:20:37Üyeliği durdurulduYeni temanın profil ayarlarında ad soyad TC kimlik gibi bilgileri girdiğinde Facebook tarzı mavi tik ekliyor başka bir numarası yokDksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örneğin
http://prntscr.com/gxbp47
Görürsün bak birazdan mavi tık olayını