Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook mu len burası mavi tık olsun.

Ha ücretli üyelik alcaksa @Coskun; bey ve @Aronfabia; bakıyor onlara pm atmalı.
Ooo sen baya geri kalmışsın abi Görürsün bak birazdan mavi tık olayını