Konu
R10 kimlik onayi
14-10-2017, 16:19:38
#7
Euphrates
Dksy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Facebook mu len burası mavi tık olsun.
Ha ücretli üyelik alcaksa
@
Coskun
; bey ve
@
Aronfabia
; bakıyor onlara pm atmalı.
Ooo sen baya geri kalmışsın abi
Görürsün bak birazdan mavi tık olayını