• 14-10-2017, 16:21:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni temanın profil ayarlarında ad soyad TC kimlik gibi bilgileri girdiğinde Facebook tarzı mavi tik ekliyor başka bir numarası yok

    Örneğin
    http://prntscr.com/gxbp47
    Çok teşekkür ederim hemen alıyorum.
  • 14-10-2017, 16:22:00
    #11
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rezil olduk r10 sosyetesine iyimi.
    Olur öyle vakalar Bizimkiler yakalar.
  • 14-10-2017, 16:23:43
    #12
    Burdan kimlik bilgilerini gir
    https://www.r10.net/profile.php?do=editpassword
  • 14-10-2017, 16:27:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hemen alıyorum.
    Yakışıklı durdu abi
    http://prntscr.com/gxbrmh
  • 14-10-2017, 16:27:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    aylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan kimlik bilgilerini gir
    https://www.r10.net/profile.php?do=editpassword
    Teşekkürler aldım mavi tik.
  • 14-10-2017, 16:51:01
    #15
    Mavi tik için sormuştum teşekkürler.Aldım tikimi
  • 14-10-2017, 18:09:39
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rezil olduk r10 sosyetesine iyimi.
    Bu gece yapılacak R10.net jet sosyetesi toplantısında adak kesiminden sonra sosyete de kalıp kalmayacağını oylayacağız üstad.Adağımız tavuk toplantımızsa pilavlıdır.
  • 14-10-2017, 18:38:57
    #17
    Bende var mı diye mesaj yazıyorum )
  • 14-10-2017, 18:49:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gece yapılacak R10.net jet sosyetesi toplantısında adak kesiminden sonra sosyete de kalıp kalmayacağını oylayacağız üstad.Adağımız tavuk toplantımızsa pilavlıdır.
    Alem adamsın üstadım.