Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rezil olduk r10 sosyetesine iyimi.
Bu gece yapılacak R10.net jet sosyetesi toplantısında adak kesiminden sonra sosyete de kalıp kalmayacağını oylayacağız üstad.Adağımız tavuk toplantımızsa pilavlıdır.