• 30-09-2017, 17:34:24
    #1
    Bir proje ilan ettim. Ödemesini kredi kartıyla yaptım. Uzmanla anlaştık. Skype tan konuştuk.
    Sonra daha ulaşamadım kendisine.
    Proje süresi doldu. Siteye ticket açtım cevap yok. Facebook'a yazdım cevap alamadım.
    Telefonları faksa bağlanmış.
    Facebook sayfalarında bir sürü şikayet var.

    Geçen yıllarda 2 kez sorunsuz kullanmıştım.
    Hayırdır kapandı mı ne oldu?

    Pazartesine kadar dönüş olmazsa savcılığa başvuracağım.
  • 30-09-2017, 17:36:58
    #2
    Platin üye
    bende orada iş ilanı açmıştım , 4 gündür falan onay bekliyor.
  • 30-09-2017, 17:41:35
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    R10 da biriyle anlaşsaydın en azından yönetim sorunu çözerdi.. Geçmiş olsun
  • 30-09-2017, 17:46:18
    #4
    Kredi kartı ile ödeme yaptınız olarak söylüyorum; hiç gecikmeden bankanızı arayarak bildirin, iade talebi iletin. Firmaya ödeme yaptığınızı, hizmet sağlamadıklarını, iade talebi iletin. 75 gün sonra para hesabınızda. Geçmiş olsun.
  • 30-09-2017, 17:52:46
    #5
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı ile ödeme yaptınız olarak söylüyorum; hiç gecikmeden bankanızı arayarak bildirin, iade talebi iletin. Firmaya ödeme yaptığınızı, hizmet sağlamadıklarını, iade talebi iletin. 75 gün sonra para hesabınızda. Geçmiş olsun.
    Tşk. Hemen başvuru yapayım. + şikayet dilekçesi vereceğim pazartesi
  • 30-09-2017, 18:24:51
    #6
    R10 da uzman cok hocam guvenilir hemde
  • 04-10-2017, 15:49:12
    #7
    Paramı bankadan geri aldım.
    Böyle site olmaz olsun. Hiç tavsiye etmiyorum
  • 04-10-2017, 15:56:52
    #8
    Kurumsal PLUS
    R10 da bir çok kurumsal firma mevcut. Burada ki firma ve emek veren diğer arkadaşları düşünün lütfen.

    Biz birbirimize destek olmazsak, kimse bize bakmaz.

    Geçmiş olsun.
  • 04-10-2017, 15:58:27
    #9
    eskisi gibi değil artık uzmankirala