Bir proje ilan ettim. Ödemesini kredi kartıyla yaptım. Uzmanla anlaştık. Skype tan konuştuk.
Sonra daha ulaşamadım kendisine.
Proje süresi doldu. Siteye ticket açtım cevap yok. Facebook'a yazdım cevap alamadım.
Telefonları faksa bağlanmış.
Facebook sayfalarında bir sürü şikayet var.
Geçen yıllarda 2 kez sorunsuz kullanmıştım.
Hayırdır kapandı mı ne oldu?
Pazartesine kadar dönüş olmazsa savcılığa başvuracağım.
Uzmankirala.com merdiven altı mı?
10
●1.624
- 30-09-2017, 17:36:58bende orada iş ilanı açmıştım , 4 gündür falan onay bekliyor.
- 30-09-2017, 17:41:35R10 da biriyle anlaşsaydın en azından yönetim sorunu çözerdi.. Geçmiş olsun
- 30-09-2017, 17:52:46Tşk. Hemen başvuru yapayım. + şikayet dilekçesi vereceğim pazartesikaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle