Bir proje ilan ettim. Ödemesini kredi kartıyla yaptım. Uzmanla anlaştık. Skype tan konuştuk.
Sonra daha ulaşamadım kendisine.
Proje süresi doldu. Siteye ticket açtım cevap yok. Facebook'a yazdım cevap alamadım.
Telefonları faksa bağlanmış.
Facebook sayfalarında bir sürü şikayet var.

Geçen yıllarda 2 kez sorunsuz kullanmıştım.
Hayırdır kapandı mı ne oldu?

Pazartesine kadar dönüş olmazsa savcılığa başvuracağım.