Kredi kartı ile ödeme yaptınız olarak söylüyorum; hiç gecikmeden bankanızı arayarak bildirin, iade talebi iletin. Firmaya ödeme yaptığınızı, hizmet sağlamadıklarını, iade talebi iletin. 75 gün sonra para hesabınızda. Geçmiş olsun.
Tşk. Hemen başvuru yapayım. + şikayet dilekçesi vereceğim pazartesi