• 14-06-2017, 21:11:52
    #1
    Merhabalar, şiir yazıyor ve seslendiriyorum. Kayıtlar aldıkça buradan paylaşıyorum arada sırada hatırlayanlar vardır belki. Ufak kesitler çekmeye başladım. Sizlerin yorumları cidden benim için önemli. Olumlu, olumsuz yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Sözlerde bana ait.


    https://www.youtube.com/watch?v=WHJJX2d1uv0



    https://www.youtube.com/watch?v=hjSZVL9lOSI



    https://www.youtube.com/watch?v=dB34rPDLgWg


    Ayrıca destek için sosyal medya hesaplarından paylaşabilirseniz beni çok mutlu edersiniz.

    YouTube kanalıma abone olursanız çok sevinirim.

    Şimdiden teşekkür ederim. Sevgilerimle.
  • 14-06-2017, 21:38:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Herkes gidiyor;
    Bunu çok güzel seslendirmişsin bayıldım, yüreğine saglık.
  • 14-06-2017, 22:42:47
    #3
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes gidiyor;
    Bunu çok güzel seslendirmişsin bayıldım, yüreğine saglık.
    Teşekkür ederim hocam sevdiyseniz ne mutlu bana.