Merhabalar, şiir yazıyor ve seslendiriyorum. Kayıtlar aldıkça buradan paylaşıyorum arada sırada hatırlayanlar vardır belki. Ufak kesitler çekmeye başladım. Sizlerin yorumları cidden benim için önemli. Olumlu, olumsuz yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim. Sözlerde bana ait.


https://www.youtube.com/watch?v=WHJJX2d1uv0



https://www.youtube.com/watch?v=hjSZVL9lOSI



https://www.youtube.com/watch?v=dB34rPDLgWg


Ayrıca destek için sosyal medya hesaplarından paylaşabilirseniz beni çok mutlu edersiniz.

YouTube kanalıma abone olursanız çok sevinirim.

Şimdiden teşekkür ederim. Sevgilerimle.