Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes gidiyor;
Bunu çok güzel seslendirmişsin bayıldım, yüreğine saglık.
Teşekkür ederim hocam sevdiyseniz ne mutlu bana.