• 12-06-2017, 17:37:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar bal satışı yapmam istiyorum fakat bir sorunum var satış için kapıda odemeli olarak göndermek istiyorum biraz araştırmalarım sonunda kapıda ödeme ile kargo gönderebilmek için fatura kesilmesi gerekiyor. Fatura kesme şansım olmadığı için ne yapabilirimmm. Nasıl bir yol izlemeliyim. Ticari isletme açsam kendim sigortalı işte çalışıyorum.
  • 12-06-2017, 17:42:57
    #2
    bal nası güzel bal mı kendi imalatınsa alalım bizde ramazanda iyi gidiyor
  • 13-06-2017, 00:11:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bal nası güzel bal mı kendi imalatınsa alalım bizde ramazanda iyi gidiyor
    Valla bal güzel ama şuan arılarım üretim yapıyor hazırda balım yoktur.
  • 14-06-2017, 15:26:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba hocam ödemeyi havale & eft alıp ürünü öyle kargolayabilirsiniz kargo alıcı ödemek şartıyla