snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bal nası güzel bal mı kendi imalatınsa alalım bizde ramazanda iyi gidiyor
Valla bal güzel ama şuan arılarım üretim yapıyor hazırda balım yoktur.