Merhaba arkadaşlar bal satışı yapmam istiyorum fakat bir sorunum var satış için kapıda odemeli olarak göndermek istiyorum biraz araştırmalarım sonunda kapıda ödeme ile kargo gönderebilmek için fatura kesilmesi gerekiyor. Fatura kesme şansım olmadığı için ne yapabilirimmm. Nasıl bir yol izlemeliyim. Ticari isletme açsam kendim sigortalı işte çalışıyorum.