Balik yemeyi cok severim ancak malesef profosyonel avci degilim.
Kamerali bir olta almayi düsündüm ancak bilmiyorum hangi ürünü alsam?
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...&_sacat=181053
https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_no...rds=fishfinder
Profosyonel Olta Balikcisi Var Mi?
8
●350
- 02-06-2017, 01:03:40Üyeliği durdurulduProfesyonel degilim, amatorum. Ankara ve civarinda, yazlarin ise deniz sahilde cesitli baliklar tutuyorum.
Tavsiyem ise boyle balik bulucu cihazlara hic gerek yok. Hangi yerde balik tutmayi dusunuyorsan o yerle ilgili bilgi edinmen sart. Hangi tur baliklar var, yem ve olta takimlari olarak orda balik tutanlar ne kullaniyor yeter.
Gerisi gelir
- 02-06-2017, 01:09:16
- 02-06-2017, 02:04:05Üyeliği durdurulduBirde şans meselesi var, Arkadaş atıyor her seferinde iki üç balık geliyor.
ben aynı yerde onun yanında atıyorum, sabahtan akşama anca 2-3 tane yakalayabiliyorum
))
- 02-06-2017, 02:07:34Gittiğiniz yere canlı yem,solucan vs tarzı şeyler alıp gidebilirsiniz. Haftada 3-4 gün balığa giderim ben Ankara'da,tutarım birşeyler
Oltanızın ucuna silikon yem balıklar var onlardan takın,mekanda turna var ise kaşık takabilirsiniz. Sabırlı olmak lazım tabi bu arada. Balığın zevki çok farklıdır. - 02-06-2017, 09:05:55Üyeliği durdurulduHocam Ankara'da nereye gidiyorsunuz baliga ?muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni de goturun gittiginiz yere
. Muhabet da ederiz.
Dilerseniz mesajla facebook adresinizi gonderin, ekleyeyim. - 02-06-2017, 12:06:19ne kamerası yaaEbu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onun zevki zaten uğraşmakta kameralı alırsan zaten profesyonel değil amatörce balıkçılık yapmış olursunuz,balıkçılığın kanununa aykırı bir durum bu
balık yemeyı bende cok severım ama ne hıkmetse balıga gıderken su balıgı tutsamda yesem dıye hıc dusunmedım,zaten balıkçı tuttugunu yemek ıcın gıtmez balıga,tutmak ıcın o zevk için gider,balığı gıne balıkcıdan alır yersın ..
- 02-06-2017, 12:10:31öncelikle merhaba ben bulundugum ilde bazen 100 200km uzaklıkta yerlerde tatlı su balıkcılıgı yapıyorum profesyonel deilsemde asla küçük balıkları almam aksine tüm kücük balıkları salarım sadece dip olta kullanıyorum eger sende bu işi hobi olarak yapıyorsan ilk yorum atan arkadaşın dedigi gibi gidecegin yer hakkında bilgi al en yakın bilgi alacagın kişi av malzemesi satan yerler onlara mutlaka anlatanlar olmuştur tavsiyelerine uy cok para harcamana gerek yok bence takım önemlidir asla kepcesiz ava gitme tavsiyemdir RAST GELE
- 02-06-2017, 15:39:06Kurtboğazı,eğrekkaya barajı,akyar barajı,farklı göller birçok yer var hocam. Bir gün gidelim hocam anlaşıpAlbos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Muhabet da ederiz.
onun zevki zaten uğraşmakta kameralı alırsan zaten profesyonel değil amatörce balıkçılık yapmış olursunuz,balıkçılığın kanununa aykırı bir durum bu