• 02-06-2017, 00:55:36
    #1
    Balik yemeyi cok severim ancak malesef profosyonel avci degilim.

    Kamerali bir olta almayi düsündüm ancak bilmiyorum hangi ürünü alsam?

    http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...&_sacat=181053


    https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_no...rds=fishfinder
  • 02-06-2017, 01:03:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Profesyonel degilim, amatorum. Ankara ve civarinda, yazlarin ise deniz sahilde cesitli baliklar tutuyorum.

    Tavsiyem ise boyle balik bulucu cihazlara hic gerek yok. Hangi yerde balik tutmayi dusunuyorsan o yerle ilgili bilgi edinmen sart. Hangi tur baliklar var, yem ve olta takimlari olarak orda balik tutanlar ne kullaniyor yeter.

    Gerisi gelir
  • 02-06-2017, 01:09:16
    #3
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel degilim, amatorum. Ankara ve civarinda, yazlarin ise deniz sahilde cesitli baliklar tutuyorum.

    Tavsiyem ise boyle balik bulucu cihazlara hic gerek yok. Hangi yerde balik tutmayi dusunuyorsan o yerle ilgili bilgi edinmen sart. Hangi tur baliklar var, yem ve olta takimlari olarak orda balik tutanlar ne kullaniyor yeter.

    Gerisi gelir
    gayet profosyonel cevap olmus : )

    tsk ederim
  • 02-06-2017, 02:04:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Birde şans meselesi var, Arkadaş atıyor her seferinde iki üç balık geliyor.
    ben aynı yerde onun yanında atıyorum, sabahtan akşama anca 2-3 tane yakalayabiliyorum ))
  • 02-06-2017, 02:07:34
    #5
    Gittiğiniz yere canlı yem,solucan vs tarzı şeyler alıp gidebilirsiniz. Haftada 3-4 gün balığa giderim ben Ankara'da,tutarım birşeyler

    Oltanızın ucuna silikon yem balıklar var onlardan takın,mekanda turna var ise kaşık takabilirsiniz. Sabırlı olmak lazım tabi bu arada. Balığın zevki çok farklıdır.
  • 02-06-2017, 09:05:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gittiğiniz yere canlı yem,solucan vs tarzı şeyler alıp gidebilirsiniz. Haftada 3-4 gün balığa giderim ben Ankara'da,tutarım birşeyler

    Oltanızın ucuna silikon yem balıklar var onlardan takın,mekanda turna var ise kaşık takabilirsiniz. Sabırlı olmak lazım tabi bu arada. Balığın zevki çok farklıdır.
    Hocam Ankara'da nereye gidiyorsunuz baliga ?
    Beni de goturun gittiginiz yere . Muhabet da ederiz.
    Dilerseniz mesajla facebook adresinizi gonderin, ekleyeyim.
  • 02-06-2017, 12:06:19
    #7
    Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balik yemeyi cok severim ancak malesef profosyonel avci degilim.

    Kamerali bir olta almayi düsündüm ancak bilmiyorum hangi ürünü alsam?

    http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...&_sacat=181053


    https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_no...rds=fishfinder
    ne kamerası yaaonun zevki zaten uğraşmakta kameralı alırsan zaten profesyonel değil amatörce balıkçılık yapmış olursunuz,balıkçılığın kanununa aykırı bir durum bubalık yemeyı bende cok severım ama ne hıkmetse balıga gıderken su balıgı tutsamda yesem dıye hıc dusunmedım,zaten balıkçı tuttugunu yemek ıcın gıtmez balıga,tutmak ıcın o zevk için gider,balığı gıne balıkcıdan alır yersın ..
  • 02-06-2017, 12:10:31
    #8
    öncelikle merhaba ben bulundugum ilde bazen 100 200km uzaklıkta yerlerde tatlı su balıkcılıgı yapıyorum profesyonel deilsemde asla küçük balıkları almam aksine tüm kücük balıkları salarım sadece dip olta kullanıyorum eger sende bu işi hobi olarak yapıyorsan ilk yorum atan arkadaşın dedigi gibi gidecegin yer hakkında bilgi al en yakın bilgi alacagın kişi av malzemesi satan yerler onlara mutlaka anlatanlar olmuştur tavsiyelerine uy cok para harcamana gerek yok bence takım önemlidir asla kepcesiz ava gitme tavsiyemdir RAST GELE
  • 02-06-2017, 15:39:06
    #9
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ankara'da nereye gidiyorsunuz baliga ?
    Beni de goturun gittiginiz yere . Muhabet da ederiz.
    Dilerseniz mesajla facebook adresinizi gonderin, ekleyeyim.
    Kurtboğazı,eğrekkaya barajı,akyar barajı,farklı göller birçok yer var hocam. Bir gün gidelim hocam anlaşıp