Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balik yemeyi cok severim ancak malesef profosyonel avci degilim.

Kamerali bir olta almayi düsündüm ancak bilmiyorum hangi ürünü alsam?

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...&_sacat=181053


https://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_no...rds=fishfinder
ne kamerası yaaonun zevki zaten uğraşmakta kameralı alırsan zaten profesyonel değil amatörce balıkçılık yapmış olursunuz,balıkçılığın kanununa aykırı bir durum bubalık yemeyı bende cok severım ama ne hıkmetse balıga gıderken su balıgı tutsamda yesem dıye hıc dusunmedım,zaten balıkçı tuttugunu yemek ıcın gıtmez balıga,tutmak ıcın o zevk için gider,balığı gıne balıkcıdan alır yersın ..