ne kamerası yaa

onun zevki zaten uğraşmakta kameralı alırsan zaten profesyonel değil amatörce balıkçılık yapmış olursunuz,balıkçılığın kanununa aykırı bir durum bu

balık yemeyı bende cok severım ama ne hıkmetse balıga gıderken su balıgı tutsamda yesem dıye hıc dusunmedım,zaten balıkçı tuttugunu yemek ıcın gıtmez balıga,tutmak ıcın o zevk için gider,balığı gıne balıkcıdan alır yersın ..