öncelikle merhaba ben bulundugum ilde bazen 100 200km uzaklıkta yerlerde tatlı su balıkcılıgı yapıyorum profesyonel deilsemde asla küçük balıkları almam aksine tüm kücük balıkları salarım sadece dip olta kullanıyorum eger sende bu işi hobi olarak yapıyorsan ilk yorum atan arkadaşın dedigi gibi gidecegin yer hakkında bilgi al en yakın bilgi alacagın kişi av malzemesi satan yerler onlara mutlaka anlatanlar olmuştur tavsiyelerine uy cok para harcamana gerek yok bence takım önemlidir asla kepcesiz ava gitme tavsiyemdir RAST GELE