• 09-04-2017, 16:53:36
    #19
    KilitX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    starcity, adidas için nokta atışı derim...
    Peki numara sıkıntısı varmı ordada? Bana 44 lazım. Baktığım yerlerde 46dan aşağı yok.
  • 09-04-2017, 16:56:38
    #20
    8.5 giyiyorum, ben sıkıntı yaşamıyorsam siz hiç yaşamazsınız

    hatta yakınsa size 2 haftada bir uğrayın, 2-3 haftada bir onlarca yeni model getiriyorlardı.
  • 09-04-2017, 21:14:19
    #21
    Bana biraz uzak ama yarın gidip bakıcam umarım düzgün birşey buluruz uyguna.
  • 09-04-2017, 23:52:38
    #22
    Arkadaşlar ikitelli sanayide deposito avm mevcut içerisinde nike ve adidas outleri mevcut. Adidas yeni açıldı ben pek beyenmedim ama nike outlet uzun bir süredir açık ve ayakkabı konusunda oldukça tatmin edici. Genel olarak tüm numalar mevcut ve çeşit bol. Bir dolaşmanızı öneririm..
  • 10-04-2017, 00:05:54
    #23
    kaaxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ikitelli sanayide deposito avm mevcut içerisinde nike ve adidas outleri mevcut. Adidas yeni açıldı ben pek beyenmedim ama nike outlet uzun bir süredir açık ve ayakkabı konusunda oldukça tatmin edici. Genel olarak tüm numalar mevcut ve çeşit bol. Bir dolaşmanızı öneririm..
    43,44 numaralar varmı Nere baksam ya pahalı yada numara yok.
  • 10-04-2017, 18:42:40
    #24
    Bugün oliviumla starcitye gittim.

    Oliviumda nikelarda fiyatlar 160 TL civarıydı ve bolca çeşit vardı ama istediğim tipte birşey bulamadım. Genelde sarı, yeşil, turuncu tipte ayakkabılar vardı. Birkaçını denedim ama pek beğenmedim hani her zaman giyilebilecek tarz birşey yoktu. Bazılarının taban bölümünün rengi çok kötüydü. Pumalardada sözde indirim vardı. Fiyatlar 190la 230 arasıydı. Adidasta pek birşey yoktu. Bazı ara mağazalardada sözde indirim vardı. 90 liradan başlıyor deyip 90 liraya hiçbirşeyin olmadığı veya 40-46-47 no tipsiz ayakkabıların olduğu diğerlerinin 250-300 lira olduğu mağazalar vardı. Lesconda bi modeli beğendim ama hem numarası yoktu hemde fiyatı yüksekti.

    Starcityde ise yine adidaslarda sözde indirim vardı ama pek dişe dokunur birşey bulamadım. Oliviuma arada gidilebilir. Bu hafta birkaç yere daha gidicem bakalım.
  • 10-04-2017, 19:42:05
    #25
    Starcity ve Olivium'un sadece adı var. Saçma sapan ürünler aşırı pahalı.
    İstanbul'da böyle hem uygun hem de güzel modellerin olduğu mağaza görmedim ben henüz. Nasıl bir ürün aradığınızı belirtirseniz bizim burada el altından uygun fiyata orjinal ürünler satılıyor. Mağaza değil yer sormayın lütfen.

    Bunun dışında bildiğim kadarıyla Adidas'ın üretim fabrikası Düzce'de.
    Nike'ın da üretim fabrikası Bursa'da. Yeşil Tekstil diye geçiyor. İlk çıkış gününe denk gelirseniz muhteşem ürünleri 20-30 TL'ye alırsınız.
  • 10-04-2017, 20:06:42
    #26
    Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Starcity ve Olivium'un sadece adı var. Saçma sapan ürünler aşırı pahalı.
    İstanbul'da böyle hem uygun hem de güzel modellerin olduğu mağaza görmedim ben henüz. Nasıl bir ürün aradığınızı belirtirseniz bizim burada el altından uygun fiyata orjinal ürünler satılıyor. Mağaza değil yer sormayın lütfen.

    Bunun dışında bildiğim kadarıyla Adidas'ın üretim fabrikası Düzce'de.
    Nike'ın da üretim fabrikası Bursa'da. Yeşil Tekstil diye geçiyor. İlk çıkış gününe denk gelirseniz muhteşem ürünleri 20-30 TL'ye alırsınız.
    Özel bir model kafamda yok ama baktımlarımda hep renklerin çorba olduğu apaçi ayakkabılarını görüyorum. Nike air max 2017, downshifter gibi modeller olabilir mesela.
  • 10-04-2017, 20:36:45
    #27
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel bir model kafamda yok ama baktımlarımda hep renklerin çorba olduğu apaçi ayakkabılarını görüyorum. Nike air max 2017, downshifter gibi modeller olabilir mesela.
    Bakarım 1-2 güne dostum varsa onlar yada benzer modellerden haber veririm.