Bugün oliviumla starcitye gittim.
Oliviumda nikelarda fiyatlar 160 TL civarıydı ve bolca çeşit vardı ama istediğim tipte birşey bulamadım. Genelde sarı, yeşil, turuncu tipte ayakkabılar vardı. Birkaçını denedim ama pek beğenmedim hani her zaman giyilebilecek tarz birşey yoktu. Bazılarının taban bölümünün rengi çok kötüydü. Pumalardada sözde indirim vardı. Fiyatlar 190la 230 arasıydı. Adidasta pek birşey yoktu. Bazı ara mağazalardada sözde indirim vardı. 90 liradan başlıyor deyip 90 liraya hiçbirşeyin olmadığı veya 40-46-47 no tipsiz ayakkabıların olduğu diğerlerinin 250-300 lira olduğu mağazalar vardı. Lesconda bi modeli beğendim ama hem numarası yoktu hemde fiyatı yüksekti.
Starcityde ise yine adidaslarda sözde indirim vardı ama pek dişe dokunur birşey bulamadım. Oliviuma arada gidilebilir. Bu hafta birkaç yere daha gidicem bakalım.